تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
دل نوشته های ابوالفضل



منو جون پناه خودت کن برو              بزار پای این آرزوم وایستم

به هرکی بهم گفت ازت رد شده      قسم میخورم من خودم خواستم

منو جون پناه خودت کن برو        من از زخم هایی که خوردم پرم

تو باید از این پله بالا بری                 توبالا نری من زمین میخورم

درست لحظه ای که تو باید بری           اسیر یه احساس مبهم شدیم

ببین بعد یک عمر پرپر زدن               چه جای بدی عاشق هم شدیم

برای تو مردن شده آرزوم                یه حقی که من دارم از زندگیم

نگاه کن تو این برزخ لعنتی              چه مرگی طلب کارم از زندگی

به هرجا رسیدم به عشق تو بود                کنار تو هرچی بگی داشتم

ببین پای تاوان عشقم به تو                    عجب حسرتی تو دلم کاشتم

اگه فکر احساسمونی برو                         اگه عاشق هردومونی برو

تو این نقطه از زندگی مرگ هم                   نمیتونه از من بگیره تورو



نظرات (۱)

  • ابوالفضل
    پنجشنبه ۱۲ اسفند ۹۵ , ۰۸:۴۹
    سلام

    امیدوارم از اینم خوشتون بیاد

    ترانه ش با صدای احسان خواه امیری حس قشنگی داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی